lauantai 2. kesäkuuta 2012

Who knows just how long it's supposed to last

Så var det slut då. Fast jag har funderat en massa på det tidigare så känns det ändå helt orealistiskt. Jag är inte på bra humör men jag gråter inte heller. Kändes lite konstigt att jag inte började gråta på avslutningen, för det hade jag tänkt att skulle hända. Men det var en sån jättetråkig och på nåt sätt stel tillställning, så det fanns liksom inga känslor där riktigt. Hoppas nu bara att det inte blir värsta gråtfestivalen på kvällen...

Anyways om typ nån timme skall jag till några studentfester. Borde komma iväg vid 5 tiden sen därifrån så sen kan jag gå ut. Vid 6-7 tiden sticker jag i alla fall och festa:). Tänkte bara komma här på datorn för att visa er lite bilder från idag. Jävligt dålig kvalitet på bilderna från själva vårfesten, men min mamma har tagit dom på hela klassen så det förklarar ju en hel del:D. Vi hörs senare åtminstone ♥


här ser man på Akselis gäspning hur jävla intressant fest det var:). 


största delen av 9D, Elias, Toni & Sebbe fattas ):


Love you guys so so much ♥


EMPPUUU lovie ♥


Sitter hemma och sörjer med sånhän typs musik ): 


Helt okej, borde hoppeligen (!) räcka till Grani, har inte räknat ännu...


Gissa om man blev rädd när man såg denhär  i sin mapp:D:D tills man förstod att alla fick en haha


oooch jag just nu. fortfarande jävligt ovan med håret. but i like it



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti