sunnuntai 19. elokuuta 2012

Finns det någon Gud, så var i helvete är han?

Dehär blir ett lite annorlunda inlägg än vanligt, men hoppas ni orkar läsa i alla fall. Igår borde jag ju ha bloggat, men efter Weekend blev det spontan utgång för att "fira festivalens slut". Så jag kom hem vid halv 1 tiden och slocknade.

Men det här inlägget är inte om det. Och jag som brukar ha superlätt att formulera mig märker nu att det känns som att jag inte alls vet vad jag ska skriva eller hur jag ska förklara stuff för er. Men det som jag väl egentligen vill säga är att det kommer att vara ganska tyst här nu.

Känns bara på nåt sätt att jag inte alls vet vem jag är och jag känner mej helt superconfused bara. Vet inte vem jag har vid min sida påriktigt osv, har varit många knivar i ryggen på senaste tiden. Jag har bars helt enkelt inte tillräckligt med motivation och ork för det här.

Men jag själv hatar när bloggare skriver att dom helt och hållet tar paus från bloggandet pga såndänt. Jag förstår ju förstås, men jag tänker inte göra så. Menar bara att jag tänker cut back lite på skrivandet, blir kortare och färre inlägg, och t.ex. bilderna från Weekend festival kommer när jag har lust att sätta dom till datorn. Blir liksom inga löften som jag ändå inte håller.

Jag hoppas att ni kan förstå att jag behöver lite tid till mig själv. Känns så dumt att skriva hit positivt om vad jag har gjort och så, när jag egentligen inte skulle orka. Mer personligt än det här tänker jag inte ta upp det här, undrar ni något får ni helt enkelt fråga mig och se om jag berättar. Ha det bra i alla fall, och så hörs vi senare:). Här ännu till sist lite bilder från weheartit som kanske förklarar bättre än det här flummiga inlägget.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti