perjantai 14. kesäkuuta 2013

Forgetting

Jag är tillbaka hemma :). Har egentligen varit det i typ 30h, men bloggande kändes inte rätt genast. Vet inte varför, ville säkert fortsätta min vacay lite längre. Dagarna i Sthlm, spenderades med shopping, mat, och också en liten sväng via mormors barnbarns vårfest. Roligt att uppleva en svensk vårfest också, var mycket sång och sånt. Mer än hos oss. Igår kom jag hem vid fem och var helt döslut. Dummaste var att flyget ju tog 40 min så man borde inte bli särskilt trött av det? Satt iaf hemma hela kvällen, mamma hämtade mcdonaldsmat och jag såg slut gossipgirl. Vad ska jag göra nu med min fritid liksom!??!!?!? Får hitta på nåt, hahaha. Imorgon är det iaf PG-fest, vilket kommer att sitta bra :). Och på söndag LANA DEL REY. Kan inte fatta, ah perfektion.

Skulle lägga upp mina sverigebilder här men apparently har mitt internet nåt fel så alla bilder blir suddiga, både här och om man försöker öppna dom i redigeringsprogram. Så ni får dom senare.

Här är Lana istället.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti