keskiviikko 14. elokuuta 2013

Everything that drowns me makes me wanna fly

Woop här är jag med telefonbilder igen! Bilder från både igår och idag. Surprisingly är jag inte lika trött idag som igår, fast väckningen var en timme tidigare och skoldagen nästan 5 timmar längre. Min period är iaf rätt så bra så det är inte så farligt fastän man har långa dagar ibland. Satt dock idag på första mattetimmen och gick igenom repetition från våren. Kom inte ihåg ett skit ens av det så då tänkte jag att äsch skit samma jag hoppar av. Det krävs inte mer matematik än dom jag ren har gått så vet inte vad jag ens gjorde där :D. Matematiska modeller kan suga röv (: . Annars var jag ganska duktig, måste verkligen försöka hålla det så nu!! Nojaa men nu ska jag sova så här är bildernaaa, puss.













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti