sunnuntai 15. joulukuuta 2013

It's gonna be better

Heiii :). Blev inget fotat detta veckoslut hehe woops.
Jag har varit förvånansvärt glad i några veckor nu redan! När jag tänker framåt så får jag nåt anfall för så excited är jag, har så massor kul att se fram emot!!


1. JULEN
Och hela juletiderna i princip. Julfest på torsdag, och på fredag ska vi till Mamma Rosa med ett gäng kompisar <3. Mys. Julen firas på stuga med släkten (mammas), och sen sista av mellandagarna hos pappa.


2. NYTT ÅR
Och mainly nyårsafton firandet. Ska fira med kompisar, kuuul.


3.GAMMELDANS
Och efterfesten. Kommer bli super, och älskar laga mig fin så detta blir verkligen extremt mycket sånt som jag gillar, woop. Igår var vi med Amanda och fixade tid för naglarna, så ska jag ha frissatid, och så kommer min klänning dessutom snart <3. 


4. PÅSKEN
Och Himos!!! Mer om det senare men skriver det redan för det ska fan bli så. Kommer bli så sjukt bra.


5. PARIS
Och One Direction!!!!!!!!! För fan. Dör vad bra dom kommer vara. Och hela resan. Just nu är Paris fastslaget, sen blir det typ en annan stad också, något mer relaxy liksom. Aah jag vill resa NU. Är ju dessutom 18 då också, fyller just två dagar innan konserten!! Stoooor grej men gjorde nu ingen skild rubrik för det. Ni lär märka när det närmar sig eftersom  jag kommer vara skittaggad och säkert göra en såhär lång post om det också hahhhaahaha pinsamt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti