sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

Do you think we'll be in love forever, do you think we'll be in love?


Blev lite excited att kolla på lite collections för detta och
nästa år, skulle inte beskriva mig själv som en modemänniska eftersom jag mest använder sånt jag gillar just då, inte sånt som är mode i stunden. Tycker dock om att emellanåt titta på vad som finns, och kan bli helt kär i nåt plagg fast jag vet att jag aldrig skulle använda.

























                                                  1. Diane von Furstenburg pre-fall 2014
                                                                   2. Marchesa pre-fall 2014
                                                                   3. Gucci spring/summer 2014
                                                                   4. Altuzarra resort 2015
                                                                   5. Prada fall/winter 2014

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti