torstai 21. marraskuuta 2013

You're gonna think that you fixed yourself

Maaaasssa skola och flöjtgrejer argh hinner inte me nånting annat. För dom vänner som undrar om jag försvunnit ner i nåt hål så typ ja haha, har en massa att göra verkligen. Har inte glömt er ;) and I feel megabad men hinner helt enkelt inte. Detta inlägget är också bara en liten paus. 

Här är iaf min kvickt ihopslängda julklappslista för det här året, börjar ju bli såna tider nu yay! Aaalltså Brunos och The Scripts cd's, smink (främst just nagellack och läppstift), celsius (haha), pengar, iphone 4s eller 5 (hahahaha), presentkort, the perks of being a wallflower (boken, inte filmen, och jo på engelska), och leopard ipadskal aaaaaagh det vill jag typ ha mest hahha. 

Tycker att jag inte är så krävande i år, förstås är typ vad som helst annat som jag sen slutligen får välkommet. Allt rymdes dock inte här, önskar också plattång, ljus, att få beställa mer bilder från ifolor, andra böcker och filmer/tvserier oosv. Alltid hittar man ju på nåt kul haha. 

Julen ska bli med kusiner och grandparents på en stuga, kuuuul. Nu måste man dock klara skolan först heh so back to that. Kakka.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti