tiistai 31. joulukuuta 2013

Thanks for the memories

BYEEEEEEEE 2013. Jag är såå färdig med detta år. Idag ska jag ha kul och imorgon börjar nya livet :). Har aldrig tänkt i sånhäna kliché banor vid nyår men nu gör jag det påriktigt! Här lite flashback ännu förrän vi sopar året under mattan.

JANUARI : Jag var väldigt lycklig i Januari. Första veckan spenderades på Gran Canaria, och resten hemma med mina vänner och min kärlek. Säkert lätt bästa månaden. Tanned & happy.

FEBRUARI: Den andra av de superbra månaderna i år. Fest, kärlek, weheartit-addiction, babykusin, nyfunnen kärlek för 1d, nedräkning till JB, och tycker lyckan syns på mina selfies. Leendet är mer äkta.

MARS: tacksamhet för allt, promenader i snön, påsk, gingerhår, och sedan lite nerförsbacke.

APRIL: Bästa och sämsta sakerna av året hände i April. Breakup, snön försvann, tillbaka till brunett, pitchperfect-obsession, mycket tid för mig själv, mycket the Hills, JUSTIN BIEBER.

MAJ: Lite bättre känsla redan i Maj, åtminstone oftare. En fin 1a Maj med grillning och vänner, öl, massa mer the Hills, Skolmusik, Bellas floppade födis, och annat skoj hahah.

JUNI: sommarfeels, LANA, pg, min födelsedagsfest, pappas & ninas 10års bröllopsfest, Stockholm, glass, sommarjobb.

JULI: sommarjobb, friheten efter det, Pellinge, Desperate Housewives, ny telefon, Sibbo, Sörjande av Cory </3.

AUGUSTI: Gjorde massa perus sommarsaker i slutet av sommaren. Borgbacken, Högholmen, parkhäng, skolstart, Weekend festival, ögoninflammation.

SEPTEMBER: Bloggade 6 gånger under September!!! Skitdåligt. Oscars pojofödis, krabbis, nykterhets streak påbörjades, söndrade telefonen, höstdepression, och annat mys.


OKTOBER: Började få allt kul tillbaks ordentligt i Oktober. Höstlov, kyla, Ny vinterjacka, Mountain dew, mycket Sibbo, Musicmondays.

NOVEMBER: Pretty much inget material igen. Pg Halloween, massa träning, massa flöjtövningar, obsession över par som inte är ihop (längre), många selfies, julfiilis.

DECEMBER: Månaden som tack och lov har gått så snabbt som jag velat. Mycket indiskt och nepalesiskt, önskade böcker i julklapp, ville tillbaka till Tauro, mammarosa mys med kompisar, och jullov.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti