sunnuntai 5. tammikuuta 2014

You are just saving yourself when you hide it

Hade lite movie night för mig själv som slut på denna kväll, och kollade filmen Now is good. Så jävla bra och hjärtskärande och jag vet inte. Perfekt. Just sån film som jag gillar mest. Började tänka mycket på det här med att dö också och vad man vill ha gjort innan. Skulle jag få några månader på mig skulle jag i alla fall leva varje dag precis som jag vill. Här är några grejer jag skulle vela göra (en del har jag i och för sig gjort, men igen liksom.) och så några bilder från filmen <3.

2 kommenttia:

  1. Läste den här boken nångång på högan, den va också helt amazing :'(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh nice ! Alltså ja bonga denhä filmen från I know you care musavideon o va helt omg ja måst se den...:(

      Poista