maanantai 23. huhtikuuta 2012

A drop in the ocean

Heej! Herregud jag är helt supernervös. Helt sjukt att dagen jag har vetat under 3 års tid (minst) att ska komma, faktiskt är imorgon. Håller på att spy av nervositet så det är galet. Faaaaan. Skulle önska att det är över.

Inte bra att gå till stan när man är nervös och vill få tankarna på nåt annat, haha. Blev ju verkligen inte bara presenterna till Elias & Bebban, utan också en massa grejer till mig. Men har man pengar så är det väl helt lungt haha.

Gick i butikerna och försökte skylla alla inköp på att jag "behöver det inför vappen" tsss bullshit. Anyways här en liten sneakpeek på vad jag köpte, i form av dålig bild. Sakerna i påsarna är presenterna så dom kan man ju inte visa. Visar bild på mina grejer skilt sen när jag går till datorn snart!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti