tiistai 24. huhtikuuta 2012

If you're happy and you know it...

Heeej! Fan vad jag är glad:)! Inträdesproven  gick jättebra tycker jag, och jag är supernöjd. Fiilisen är en blandning av känsla att det gick bra, och av att det är över:)!

Det började med teoriprov kl. 9 i festsalen. Där var jag mest nervös för melodidiktatet, som nu sen visade sig gå helt okej. Och resten av teoriprovet gick bra.

Praktiska provet var för min del kl. 11.05 och för det var jag supernervös. Mina kompisar skrämde dessutom mig också med att förra året när dom sökte hade juryn sett super arg ut hela tiden. När jag kom dit var det ändå en väldigt positiv överraskning för dom såg glada och nöjda ut hela tiden som jag var där:). + dom gav lite sådär "gömda" komplimanger till mig, direkt skulle dom ju inte få säga vad dom tyckte. Nu är det bara att vänta, och faller det på något så är det mitt betyg... Så vi får hoppas på det bästa:).

Nu ska jag om typ en halv timme fara iväg till pappa. Jag har flöjttimme som vanligt så. Blir säkert övernattt där sen. Så vi hörs senare ♥!


cool hair bro...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti