HERE WE GO TEAM

1. How many girls and/or guys have you kissed

- HAHAHAHA om man måst räkna både och så kan jag verkligen inte räkna. Att pussa nån är inte så värst seriöst, mest roligt, så jag vet inte hur många  jag gjort det med haha

2. If you were filthy rich (as in wiping your ass with $1000 bills rich) how many houses would you buy and where?

- 3! New York, Gran Canaria & Helsingfors.

3. What are you most afraid of?


















4. If you could have one thing disappear from this earth, what would it be?

- Orättvisa.

5. What would you rename the current country you live in?

- Gettersburg!!!! Ninnniiiii shoutout

6. If you had to wear one outfit for the rest of your life, what would it be?

- typ nåt sånt?? vad som helst som hon har på sig really. och viktigast för mig är ändå sminket och inte kläderna så heeelt samma just let me keep my make-up !


7. Think about the one guy/girl you thought “wow, why did I like that person? and tell me about them

- XDDDDDDD säkert största delen jag ansett mig gilla under mitt liv haha. Finns säkert enbart 1 jag inte tänker så om hahaha, alla resten är helt wtf. 

8. Do you wish your first kiss was with someone else? And why.


- Alltså som jag sa så betyder kyssar inte typ nåt, om man inte är kär for real. Men kyssar är inte så big deal. Hade ju varit kul om jag hade tyckt om den jag kysste första gången, men jag kommer typ inte ens ihåg vem det var för det var nu någon skolkompis under någon lek på någon fest typ. Doesn't matter haha. Har haft kyssar mer värda att tala om efter det so.

9. Tell me about your first friend

- Haha det var Corre på dagis tror jag, typ 1 och ett halvt var jag då. Mys.

10. Tell me about the last time you cried over someone


- Öm haha om jag själv räknas var det i förr går p.g.a migränen ;). Tänker inte vara mer ingående lol.

11. If you could have one animal as a pet that is considered “illegal” which would it be?


tror detta skulle anses väldigt olagligt att köpa..... :)

12. Describe a phase that you went through

- Pfff en massa har man ju gått igenom som vilken normal person i sin psykiska utveckling.

13. What are a few things on your bucket list


- Jag ändrar alltid dessa varje gång men här är några kul. Skulle kunna ha miljoner olika alternativ...



14. Tell me about your girlfriend/boyfriend

- Hehe har ingen just nu, och flesta av er vet en del om den förra :). 

15. How many times a day do you think you go to the bathroom?


- Hmmm har liksom aldri tänkt på det. Kan räkna det på en eller två händer alltid iaf, beror på hur mycket jag dricker hahaha.

16. If you could have prevented one disaster from history, which would it be?


- Förintelsen.

17. 3 things you want to say to 3 different people. 1 nice, 1 mean, 1 confession

- 1. Älskar dejjj <3 2. (tryck här) 3. ;) jag confessar inget på bloggen usch

18. Confess something

- VAFAAAN SLUTA HAHHA

19. Something that not a lot of people know about you

                                  ;)                                        

















20. Think of the last person you stopped being friends with. What happened?

- Ida, hehehe jaaaa... Things change :). Det är bättre utan det iaf,och det är viktigast ju