lauantai 20. heinäkuuta 2013

Underneath it's still the same love

Slänger in en liten selfie och en bild på väskan som jag atm funderar på att klicka hem. Men veet inteeee. Mina problem är verkligen stora nu. Annars var vi ju på uff & weekday med Ninni och gud i helvetet vad vi shoppade. En weekdaykass och två gigantiska uffkassar kom jag sen bärandes hem med efter bara ett par timmar på stan. Visserligen var det uff så där är det ju svårt att göra sig pank direkt hehe. Fick hem en del fina grejer iaf, och t.o.m en del nödvändigt, take that mamma. Haha. Nåjaa nu skulle det vara bäst för Elias att börja komma hit. Han får säkert hålla i mina ögonlock och spärra upp mina ögon så de hålls uppe hhahaha. Usch vad jag är trött. Ha en fin lördag, pusspusspuss



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti