tiistai 23. lokakuuta 2012

I saw the life inside your eyes


Heyyy. Superhappyfuntime. Har just pratat med min pappa och kom överens om en månadspeng till mig :). Har ju inte fått typ någå pengar från honom nånsin om inte jag frågar till något speciellt, och oftast då också just och just tillräckligt. So I'm happy nu:). Young money cash money.

Idag annars då... Har varit i skolan, sen på högstadiet. Så tog vi med Mimmi med oss Viljam från högstadiet och gick hem till oss:). Sluibade bara men var skiiitroligt att se Viljam, det har gått helt för länge. Sen på kvällen träffade vi Elias en stund och jag följde honom till träningarna. Fick en liten promenad på köpet.Nu sitter jag bara hemma. Imorgon ska jag vara i skolan dööölänge o sen skall jag vara med Ninni! Funfunfun. Vi hörs imorgon :).



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti