torstai 18. lokakuuta 2012

If I took you home it'd be a homerun

Heeej! Huhh äntligen får jag slappna av en stund. Sista dagen skola idag och nu förlängt veckoslut, alltså höstlov. Ska fixa några tidsinställda inlägg för er på morgonen, har ju inte bloggat på några dagar så har lite bilder som inte har visats.

Imorgon ska jag ju nämligen iväg på en liten minitrip. Till Amandas lande skall jag med några kompisar. Blir jag, Bella, Amanda, Oscar, Martin, Akseli, Vilhelm &Tjoscar :). Kommer att bli helt awesome. Och jag tänker nog försöka blogga därifrån, typ med hjälp av kännyns nät, men vi får se om det funkar. Är det väldigt trögt orkar jag nog inte. Är ju där för att spendera tid med kompisar, och inte för att krångla med internet:D. Så därför blir det några tidsinställda.

Men vi hörs på morgonen i alla fall. Nu ska ni ännu få njuta av några retarderade bilder på mig. Är på galet humör så dom blev lite speciella... Godnatt :)!
P.s va fittan Cia ??:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti