sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Maybe I like this rollercoaster, maybe it keeps me high

Tjenis små barn. Har gått en stund senast igen. Vet inte, känns som det inte finns mycket intressant att skriva om. Eller jag har kul dagar nog men vet inte om det är intressant. Imorgon startas andra jobbveckan. Jobbar ju på munksnäs hälsostation, och måste säga att jag faktiskt trivs rätt bra och jobbet är väldigt lugnt och ganska så lätt. Inte speciellt mycket att göra på en hälsostation som dessutom oftast brukar vara stängd under sommaren, detta år är ett undantag. Men jag har trevliga arbetskamrater och dagarna är passlig tid :).

Sen för att hoppa till lite förfluten tid så var gårdagen både bra och förjävlig. Det var  pappas & Ninas 10-års bröllopsdagsfest. Jag älskar att dom ville fira 10 år, inte många som gör det. Dom var iaf lite extra kära och söta igår, så det var riktigt mysigt. Sjöng en sång med min ena styvsyster också så det var kul att kunna göra nåt för dem också :). Sätter sången från youtube här så ni får höra, originalet alltså, inte vår version. Men jaaa förjävliga sidan var alltså att jag hade historiens värsta huvudvärk och mådde skitilla, slutade med att jag måste åka hem vid 20tiden. Sov sedan från 20.30 till 11 idag morse, alltså 14 och en halv timme. Efter det var det som tur förbi utom att jag kände mig svag fortfarande, p.g.a typ alldeles tom mage antagligen. Måste ha varit ett migränanfall tror jag, mitt första jeeeeee. Nåja men nu ska jag börja sova för imorgon ska jag som sagt jobba! Slänger in några Lana videor i ett inlägg till typ direkt efter detta. Puss puss.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti