perjantai 21. kesäkuuta 2013

The highway don't care if you're all alone

Tjeeenaa :). Känns jävla länge sedan senast. Är ju egentligen inte det för er åtminstone, p.g.a carlingsinlägget i onsdags men egentligen bloggade jag senast förra söndan! Tidsinställda räddade mej denhär veckan, i förrgår alltså :). Har iaf en massa bilder och videoklipp från Lanas konsert men det får bli till när jag kommer hem, på söndag antagligen. Jag åkte nämligen till pappa på måndag. Vi gick på restaurang (fryysarinranta i borgå) med eva, otto, baby-sam, pappa, nina, lina &jag på måndag :). Det var ett mysigt ställe med god mat och det var roligt. På tisdag åkte vi till "mommos" & "mofas" landeställe i Pellinge där vi var till torsdagen. Mysmys. Nu idag har vi firat midsommar med att äta gott och snart ska vi ennu äta efterrätt. Mysig familjevecka. På måndag börjar jobbet. Vet inte riktigt hur taggad jag är för det, men pengar blir det, och arbetserfarenhet, så bra det! Menmeeen ha en fin midsommar <3. Här får ni ennu ett fult collage med dålig kvalitets bilder, ei voi mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti