maanantai 22. heinäkuuta 2013

All I know since yesterday is everything has changed

En av dom väldigt många nya upptäckter (haha) som man kan göra medan man sitter ensam hemma och möglar har för mig idag varit Taylor Swift. Asså upptäckte ju visserligen inte henne idag, hahaa så efterbliven är jag inte, men liksom fick en bättre förståelse för henne. Har lite lyssnat på henne i perioder både mer och mindre hemligt. Nu kollade jag iaf på nån gala idag där dom i förbifarten nämnde att hon på varendaste ett av sina album har skrivit/varit en av skrivarna i varendaste en låt. Det är inte vanligt längre åtminstone enligt mig, så för mig var denna informationen om henne lätt en gamechanger. Har alltid sådär smågillat hennes musik och speciellt orden, men nu tycker jag det finns mer reason att gilla henne då man vet att alla dom briljanta meningarna i princip är från hennes tankar. Coolt. Här kommer ett par av hennes sånger som jag feelar nu. Everything has changed har en så jävligt söt video att jag inte vet vad jag ska ta mig till.





;) classic... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti