keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

I want my sparkle back

Kakka på denhär fiilisen. Känns som sommaren flyger förbi och jag gör inget. Samtidigt vill jag visserligen inte göra nåt heller. Ser iaf fram emot måndag då jag skall till Elias. Och imorgon då jag ser Bebban. Igår var jag dessutom först med Amanda, Anni & Fagge på picknick, och efteråt kockade vi med Minéa. Så I guess att jag har gjort ett ganska gott försök att bli aktiv nu igen. Ska också träffa Mette ett varv nästa vecka, och Eva också säkert! Yay.

Här får ni några bilder på hur jag ler för bloggen varje gång och några på hur jag vill vara på varendaste bild fast det är fula bilder då. Har inget smink heller längre eftersom jag ska sova nu och har precis tvättat håret också, så ni får fritt kritisera mig i era tankar , det förstår jag haha.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti