maanantai 28. huhtikuuta 2014

Man oh man you're my best friend

Hallåååa. Det har gått en stund igen. Nämnvärt som har hänt och som ockuperar mycket av mina tankar, är att jag på fredagen började en 2 veckors vegan-period! Hittills har det gått riktigt bra, dom några dagarna jag har hunnit hålla på med det här... Trodde mjölk skulle vara det svåraste att avstå från men nu känns de som att smör är svårare. Känns töntigt att äta bröd utan nåt på, ok man kan äta annat på istället men känns bara inte rätt. Så jag har egentligen avstått från bröd helt nu också.

För övrigt så är det tölös inträdesprov imorgon och på onsdag, vilket känns lite kul och med samma lite hemskt för usch vad gammal jag är... Det var liksom 2 år sen mitt eget haha oh God ålderskris. Sen är det vappen på onsdag och jag har skola +två olika firanden, så kommer bli hektiskt men kul!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti