sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

Just promise me

Funderar på utseenden. Jag har haft en väldigt sminkfri period på senaste tiden. Visserligen är det ju sommar nu och jag var just på resa där man inte har smink eftersom man solar, men i alla fall. Liksom hela våren var också sån att jag t.ex. hemskt sällan orkade ha mascara. Skönt att man har kommit till ett sånt skede av sitt liv där man ids gå omkring så. På högstadiet skulle jag inte ha kännt mig speciellt bekväm utan något. Men sen igen var den skolan ju totalt annorlunda än den jag går i nu.

Detta betyder ändå inte att jag skulle släppa mig helt totalt nångång. Förstås bryr nästan alla sig ändå alltid i viss mån om hur de ser ut. Känns bara skönt att kunna vara naturlig på såna dagar då man bara inte orkar sätta energi på utseendet. Och kunna sätta sånhäna bilder till internet utan att skämmas ;).


Och ibland är det ju snyggare med naturliga looken, vilken jag också nuförtiden mer föredrar om jag sminkar mig. Kolla skillnaden här liksom:









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti