perjantai 18. heinäkuuta 2014

Out the door for sure

Sitter just nu på berget o solar på landet i Pellinge :). Skön 4 dagars ledighet är nu halvvägs. Nästa vecka har jag jobb måndag till onsdag o sen torsdag o lördag babysitting några timmar. Ska bli roligt. 
Konstigt att tänka att hela resten av mitt sommarlov går till det här. Enligt planen kommer jag hem 8.8, sen ska jag på hjk-barca den 9onde, 10.8 har jag inget än, men 11.8 har vi redan abitältning o 12.8 börjar skolan!! 
Men i år känns det ändå inte som om jag missar massor när jag är borta på jobb. Fast jag kanske egentligen gör det på ett sätt, men senast jag var där o jobba var jag 16 år och då var det ju en tragedi att missa vissa händelser :D. Nu bryr jag mig inte mycket. 
Är i alla fall jätteexcited för att skolan ska börja (don't judge), blir så kul med abitältning o sen hela abiåret jeee. Om man inte tänker på skrivningar, shh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti