maanantai 2. heinäkuuta 2012

I see your true colours and that's why I love you

Godkväll mina kära:). Ännu nån som är vaken? Idag var en ganska mixed dag. Var både väldigt bra och störande. Störande för att jag är så jävligt utmattad att det är galet. Det var som om jag skulle ha varit i fyllan idag (vilket jag inte var), jag sa en massa konstigheter och hela jag verkade vara helt disconnected. Halva dagen skrevs det ju redan om men jaa.

Några kompisar kom alltså och tittade på fotbollen till oss och det var helt kiva. Jag bara älskar Spaniens fotbollslag, varendaste en av dem, och vinsten var sååå välförtjänst! Har liksom varit Spanien för mig since I can remember men dethär året har dom blivit ännu met av en favorit till mig. Så allt gick som det skulle då:).

Sen har jag och Mimmi och Ninni prankat min mamma. Har fyllt väggar, insidor av skåp, och tavlor i hela huset med OneDirection posters. Kan inte vänta tills jag får se hennes reaktion på torsdag.

Imorgon har jag tänkt ta det superlungt, sitta hemma och låta både hunden och mig stressa av oss. Sen ska jag blogga ordentligt också. Om min shopping och resten av Italienresan åtminstone.

Kommande dagarna består väl annars av vänner och chill bara, just the way I love to spend my days! Puss godnatt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti