torstai 12. heinäkuuta 2012

Make me believe I should

Holaaa guys! Kom just hem efter en superbra dag. Jessica och Elias är något av det bästa som finns. Igår hade jag lite meeh-fiilis på kvällen men det är allt borta nu. Konstigt, hur dom egentligen inte gör något speciellt men ändå bara får allt att kännas så bra. Dom vet säkert inte alls om det själv, haha. Nå nu vet i alla fall du Jessica :D.

Vi var i esplanadparken en stund men det började sen regna ganska snabbt. Vi satt en stund under ett träd som idioter och hoppades på bättring men när inget hände stack vi till Elias. Spelade Guitar hero lite och pratade en massor, och bara chillade (= inte gjorde ett skit, ni som förstår haha).

Inför imorgon har jag igen roliga planer. Blir vapiano (IGEN) med Cia, och sen far vi ut, och senare blir det  antagligen övernattning hos Elias:). Yayayyy.

Här till sist kommer fittigt dåliga photobooth bilder på mig som ser helt förstörd ut och på mina naglar som jag lagade idag. Finare bilder på naglarna  kommer när jag laddar från kameran, och finare bilder på mitt face kommer inte från idag, har en dålig fotodag verkar det som haha.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti