sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Never really mastered disinterest

Hellooo:)! Förlåt det har varit jävligt tyst här. Har varit igång nonstop bara så har inte riktigt haft tid eller ork :D . Jag hade några vänner övernatt hos mig igår och det var riktigt skoj, jag var idag också i stan och köpte massor med skit. Bilder kommer senare :). Idag skall hit komma människor och titta på EM-finalen Italien - Spanien. Eftersom jag var just i Italien så hoppas jag att dom kommer att vinna :)). nonneej Spanien 4 the WIN!!!
                                                      En bild av mig och Jessica: ))


Godmorgon jag heter Cia och Klara bad mig att skriva lite som mig själv i hennes blogg eftersom Mimmi håller på att färga hennes hår just nu. Så jag har varit i samma skola som Klara i about 10år och har nästan hela tiden varit bra kompis med henne:). Hon är en väldigt viktig person i mitt liv och kommer alltid att vara hoppas jag :).
Jag slapp in till en kock skola i Prakticum som jag är jätte nöjd över. Jag har vetat i flera år vad jag vill bli till som är alltså kock! Joo nå int vet ja nu va annat jag skall berätta.. :D Följ Klaras blogg den är awesome! Nu bara att vänta på spelet som jag hoppas att Italien kommer att vinna för att Spanien har vunnit EM förr :)

Puss och kram Cia

Ps. Jag skulle utmana er alla att frenda med Klara! Det lönar sig, hon kommer att ändra ditt liv på ett väldigt bra sätt! JA ÄLSKAR DIG GRIS!!!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti