sunnuntai 27. toukokuuta 2012

I'll be there in a heartbeat

6. The blogs you read


MIMMIS blogg:). Hon har fina bilder och är en av mina bästa vänner så vill ofc läsa vad hon skriver.




BELLAS blogg:). Henne följer jag också eftersom hon är en av mina bra vänner! Jag hinner inte vara med henne lika mycket nu som förr så via bloggen kan man lite följa med vad som händer:). Hennes banner har nåt problem, så tog bara en söt bild som hon har lagt upp i ett inlägg:)


KATAS blogg:). Den läser jag för att hon har jättefina bilder! Man märker att andra tycker samma eftersom hon har väääldigt många läsare! Ända önskningen jag har är bara att hon skulle uppdatera mer:)!


HEGES blogg:). Läser den för att hon också är en av mina bra vänner och vill se vad hon är up to! På hennes blogg får man se superfina ritningar hon har gjort och annat skoj! Hennes banner går inte att kopiera så tog en bild här också.



Sen läser jag också Paows, Dennis M's, Kenzas, Kissies, Egoinas, Katjas, Emmas, Bebbans och Amandas bloggar (och antagligen många andras med). Förlåt om jag glömde nämna nån! Hahah men här var ganska många iaf... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti