keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Where are the plans we made for two?

Blöö tjenis girls and boys! Idag var en helt okej dag. Var på lite dåligt humör pga privata familjestuff och sen bara blev det liksom lite dåligt hela dagen. Bråkade smått med några typer också typ bara för humöret.

Men i alla fall, idag hade vi redovisning av slutarbetena eller vafan man kan kalla det:). Mitt o Mimmis blev ganska bra faktiskt, mänskor tyckte iaf om det och fick beröm:). Det kommer upp här idag om en stund tror jag!

Arbeten som blev i mitt minne såhär överst var åtminstone Ninnis arbete. Hon hade en såndän speedad video där hon ritar och omg... Hon är säkert den mest begåvade människan inom nånting som jag känner. Jesus.

Sen var Tonis och Jeppes arbete jätteroligt (såg det igår). Var ett fotoarbete om högholmens zoo med en massa irrelevanta bilder också:D. Och så fanns det många rouenarbeten, var roligt att få se lite om resan, har inte hört så mycket.

Nåja men snart kommer vårt arbete upp här:)! Och kanske på kvällen några bilder från balen? We'll see.

Sist nu bild på mig, min mat just nu & min nya addiction:D.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti