keskiviikko 23. toukokuuta 2012

You don't know how lovely you are

God morgon! Första dagen specialarbete idag då :). Exciting. Idag ska vi fara till skolan till 10, sen ska jag och Mimmi (som jag alltså arbetar med) åka till stan. Där ska vi titta på lite vårfestklänningar (haha hårt arbete;D ) o sen ska vi fota hennes kompis Anja! Ska bli en bra dag. Sen på kvällen blir det gym igen! Tredje dagen i rad ;). Woop. Anyways vi hörs väl ikväll! ♡

Sätter btw bilder från lovet som jag inte ännu har hunnit visa, och sen några bilder från min morgon idag.



Haha Matias & Corinne på stranden förra onsdan :D


Walter & Jessica ♥


HAHAHA Elias & Roope :D


fr.v. Möpsi, Shavin(bakom), Sebbe, Jessica, Roope & Elias ♥





Morgonmål idag, när man har sovmorgon så hinner man så bra laga, yay:)


Sommarplaylist;) blir på så bra humör!


Sist jag idag för typ 5 minuter sen :) haha man ser att min näsa har blivit mycket brunare än typ pannan,fail:D.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti