keskiviikko 9. toukokuuta 2012

You turn your back on tomorrow, cause you forgot yesterday

Heyyy! Förlåt att jag har varit lite frånvarande (=inte bloggat igår) men jag hade en massa för mig. Provade olika flöjter, skall ju alltså köpa en ny. Nu är det mellan två stycken, en vid 2700e och en 4500e, vet inte vilken jag skall välja. Sjukt dyra är ju båda men vet inte riktigt ändå vilken. Dyrare är ju förstås bättre men vi får se. Anyways till det gick typ hela min eftermiddag/kväll, och sen var det ishockey från tvn:). 5-2 woopwoop.

Idag har jag bara varit i skolan och kommit hem direkt efteråt. Imorgon har jag matteprov så det måste jag nog öva på lite, fick ett uppgiftspapper så får väl räkna lite på det. Inga andra planer riktigt. Supertråkiga grejer att blogga om, men merp. 7 riktiga skoldagar kvar dock bara så det är ju bra på det sättet att hit kanske kommer nåt intressant sen! Hoppas det:).

NU ska jag i alla fall gå och räkna lite, vi hörs!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti