maanantai 13. toukokuuta 2013

I still wanna drown

Hej! Vaknat idag till ett sms att läraren är hemma med sjukt barn, så det betyder sovmorgon för min del. Så sovig blev den inte eftersom jag inte kunde somna om, och nu har jag fortfarande ca. 1 h kvar att döda. Ska kanske se ett avsnitt Gossipgirl och sedan packa grejerna. Helt skönt med sånt här.

Min beautiful place to figure everything out visade sig btw vara Sibbo. Ok, didn't figure everything out (obvy), men hade en bra lördag där. Babykusinen Sam kom till oss och vi vaktade honom med lillasyster och pappa. Åh alltså kärleken till den babyn... Han är så perfekt. Var dessutom kul att tänka 100% på honom och inte på nåt annat.

Nu ska man tillbaka till vardagen då, inte säker på att jag vill det. Bläh. Inga smile får ni heller på grund av det, lol.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti