maanantai 27. toukokuuta 2013

What I thought would destroy me leaves me stronger

Hejj! Lördagen blev som expected bättre när jag såg Bella :). Vi hade faktiskt en jättebra dag. Sen kvällen behöver inte nämnas mycket om, händelserikaste var att vi gjorde en liten brasa, som dock sen blev så stor när andra mänskor kom med och hjälpte, att vi bestämde oss för att sticka :D. Igår var jag ful hemma hela dagen, skulle läsa på filosofi men gick inte.. Fortsatte på mitt projekt att få alla minnen i form av foton ner från väggarna och in i en scrapbook. Blir fint. Idag hade jag filosofiprovet, som som tur är ett så flummigt ämne att man kan skriva helt okej utan att egentligen ha läst. Sen gjorde vi fröbomber som vi ska kasta nånstans i stan så det börjar växa blommor. Olagligheter, haha love my school. Snart ska jag träffa Elias vilket ska bli härligt :). Pusspuss på er. Här har ni lördag-måndag in pics. Kokkobilden är Minttus, thank youuuu!











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti