lauantai 18. toukokuuta 2013

See the panic in my eyes

Fin vecka :). Mycket musik, mycket stress, men all in all bra. Nu skönt att sitta lite ensam hemma en stund, ska till Amanda om några timmar though. Eurovisions-kväll med några kompisar (: . Kulkul! Imorgon ska jag också vara igång, så nu måste jag vila lite.

Det var ju alltså skolmusik torsdag- idag, så det är det jag ska posta om nu några posts. Det var sjukt cool feelis med en så massiv "kör", med några tusen personer! Min dagens två highlights måste nog vara att ha hört min kompis Oscars solo, och en lågstadiepojkes solo som båda var awesome! Lågstadie pojken var på det sättet extra att jag blev så jävla chockad och mindblown av att det mitt i allt kom en sån röst från en sån liten pojke.. Crazy. Är ju väldigt stolt också att ha en kompis som sjungit på barona-arenans scen ;) pretty cool. Ska iaf sätta bilder därifrån och en liten videosnutt på pojken som sjöng! Blir dock i nästa inlägg I feel, om några timmar :). Nu lite bilder från torsdag och fredag, då jag såg lönkan, Voodoo junk, och Tölö tvåorna! Puss.













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti