perjantai 31. toukokuuta 2013

You are the piece of me I wish I didn't need

Hej :). Happy friday! Känns som måndag för mig av nån anledning. Dessutom känns allt annat också sjukt. Jag har gått 1 läsår i Tölö. Jag har lyckats hålla någon sorts kontakt med alla som har betydelse. Jag har varit i ett förhållande med en "ny" person. Jag har träffat en massa andra härliga personer som har blivit såååå viktiga för mig. Vi talade också idag med Amanda om att vi inte var kompisar förr, och nu känns det som att vi är :). A lot can change in a year. Jag har med säkerhet haft det bästa skolåret nånsin. Långt ifrån perfekt, som det flesta andra i livet, men helt totalt bäst år. I sommar ska jag njuta, glömma, skratta och leva livet. Gillade det som en lärare sade, att vi ska komma tillbaka på hösten och börja från början. Nytt liv. Sweeet. Jag vill dock helst ha stora delar kvar av livet, fast jag hoppas på att komma tillbaka som en ny person :) yippiieee.

Nåjaa men annars då var vi idag i Hietsu då med skolan. Solande, doppa tårna i det iskalla havet, och minigolf. Sen for vi till simstadion med ett gäng kompisar och fortsatte solandet, plus att vågade ju t.o.m simma p.ga pool haha. Var där i några timmar och cyklade sedan hem. Jaa joo glömde säga att vi cyklade till skolan, hietsu, stadion & hem idag. Hurtigt. Min röv protesterar ju nu mot den obekväma sadeln lol, men stolt ändå. Hemvägen gick dessutom med bakre hjulet totalt tomt, så det var ju en konst kan man lätt säga. Meen nu ska jag duscha och fixa mig mycket inför imorgon, just the way I like to :). Pusspuss.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti