perjantai 23. marraskuuta 2012

Half of my heart takes time

Heeej! Bläää har varit tyst här igen... Vet inte hur jag mitt i allt har blivit så jävla misslyckad på det här. Har kanske bara helt enkelt inte tid? Den här veckan har varit provvecka i och för sig, fast det kan jag inte riktigt skylla på. Har nämligen ändå inte läst nåt alls typ.

Vi hördes i alla fall senast på tisdag så ska berätta vad jag har gjort sen dess. På onsdag var jag med Minttu på kaffe. Eller egentligen var vi först med 2 hennes klasskompisar också, jättetrevliga båda två! Nåjaa men det var roligt att se Minttu igen :).  På torsdagen var jag hos Vilhelm. Träffade föräldrarna, aww shiet. Nä det gick riktigt bra:).

Idag sen slutade vi 11 och så for jag, Vilhelm och Oscar till Cia :). Vi lagade mat och hade det riktigt mysigt (: . Sen senare gick vi ut med Nenne en sväng och så kom hon också till Cia och blev kvar där. Nu sitter jag bara hemma och ska gå och sova tror jag.

Så illa är det inte fast jag har varit borta härifrån, för bilder får ni i alla fall :). Från kameran t.o.m wowowow. Dålig kvalitet nog, fuck life:D. Nåjaa vi hörs imorgon puss!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti