sunnuntai 11. marraskuuta 2012

You'll never treat yourself right darling


Åh fan vad jag älskar den där sången. Eftersom det är 1D trodde jag verkligen aldrig att jag skulle säga så, but I do :). Nu ska jag gå ut med Cia en sväng iaf. Blir 2 promenader idag. Först med Cia som sagt, sen ska jag till Vapiano med Bebban och sen på kvällen blir det promenad med Nenne. Wiieh hurtigt. 

Bröllopet var ganska fint igår. Var helt supertrött, för höll typ på att bli lite sjuk (är det nu känns det som), så jag njöt inte så mycket av att sitta där sen mer efter några timmar. Men hade helt kul ändå. Sen vid 11 när vi for hemåt kändes det superskönt, men pratade sen ändå i telefon länge till  så somnade vid 1 fast jag hade varit döslut. Idag ska jag sova ordentligt. Nojaa men nu måste jag rusa iaf!! Pusss







1 kommentti: