sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Now it seems a world away, but I miss that day

I brist på annat bildmaterial började jag sakna sommaren när jag tittade på bilder. Hade den bästa sommaren hittills. Hoppas nästa sommar kan komma snabbare och vara ännu bättre :). Lekte lite med hipstereffekter också för att jag har tråkigt... 

Päättärit:). Cia & Henri

Yngsta av barnen jag vaktade i slutet av sommaren :). Söt!

Minttu & Elias i pikkis på en av alla tusentals parkhäng under sommaren :).

Blev nästan lite chockad när jag såg den här bilden just. Var mitt hår faktiskt sådär ljust?? Ojdå

Italien i början av sommaren:).

Jag och Bebban. Denhär bilden är också tagen i pikkis på picnic (: .

Cp-Thomas :)












2 kommenttia:

  1. aaaa ja va int där :((((((( </3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hu visste ja att du sku kommentera sådär :DD nomen hey du va hengessä mukana fö att du va endå mee i sikamånga av domdä tapahtumat:). Om de tröstar så va ja på vippen att sätta en sexig donitsbild på dej men paassa fö din egen skull ;)

      Poista