sunnuntai 18. marraskuuta 2012

So many clouds across my summersky

Hej!! Sick att jag har varit utan att blogga sen tisdag? Fattade inte ens att det var så mycket innan Cia sa det åt mig idag. Woops.

Det här veckoslutet har varit helt bra. Både bra och dåligt i och för sig, men mest bra:). Fredagen började med kort skoldag och sedan några timmar hos Vilhelm:). Synd att det var så kort stund, men var mysigt iaf.. Sen på eftermiddan åkte jag till Borgå där jag var barnvakt under kvällen.

På lördagen var jag med Eva, min faster alltså. Vi gick omkring och shoppade lite, mest babystuff till henne men iaf. Sen åkte vi hem till henne och lagade middag och pratade. Mys. Var lite extrakul att se hennes mage också för det var två månader sedan senast, så den hade blivit crazymycket större. Bara två månader kvar nu tills babyn kommer :). Yaaay!

Lördag kväll- idag eftermiddag var jag hos pappa. Läste lite på prov och sånt. Sen idag på eftermiddan/kvällen var jag och äta kinesiskt på mr Lau med Cia:). Nom. Har bilder därifrån men det blev så sent nu så ni får dom en annan dag. Fortsätter som en sucky bloggare och sätter lite weheartit bilder.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti