perjantai 21. joulukuuta 2012

I could do without a tan

Hejj:)! Har haft fullt upp hela veckan, och märkte just att bloggen också har lidit av det, woops. Nu har jag egentligen inte heller så mycket tid. Skall packa lite presenter, sakerna till Spanien, och så kommer Vilhelm hit snart, och Bebban också en stund :). På kvällen firar vi jul med mamma och systrar.

Igår var julfest som gick helt supermegabra!! Alla hade såååå bra fiilis, och allting gick verkligen nästan perfekt. Sen efteråt blev vi nu där en stund vid skolan, och sen for jag till Cia övernatten med Nenne. Fick några julklappar också, thank you! Ett smyckesskrin or whatever it's called, och armbandet i sista bilden som jag bara dör av!

Idag var jag sen på stan med Cia på förmiddagen. Jag kommer att sakna henne helt massor. Vi brukar tala varje dag iaf en gång och nu är det 16 dagar med superlite kontakt. Boo you whore. Nåjoo nu måst jag börja packa. Kommer inte ihåg vilka dagar exakt det kommer att poppa upp inlägg här men har iaf fixat tidsinställda för er i massor!! Kanske hinner blogga före jag far men annars hörs vi sen :) PUSS.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti