tiistai 18. joulukuuta 2012

That high I get from you

Hejj:)!! Så nu orkar jag kanske skriva lite :D. Har haft en fin början av veckan. Först igår var set skola, och sen kom Vilhelm till oss:) mys. På kvällen gick jag sen på lågstadiets skådespel med Bella och Cia. Var ganska bra, förstås faila dom lite ibland, men det var premiär så dom var ju nervösa. Men dom var söta och det var ett bra skådespel!

Idag har jag haft skola och sen 3 timmar julspexövningar (alltså en musikteater vi har på julfesten). Efteråt kom Bella, Vilhelm, Anna, Martin & Oscar till oss. Vi såg på joulutarina där våe kompis Oskari var med. Skitroligt :D bra film annars också nog. Sen for alla förutom Vilhelm, som for typ halv 9:). Har nog varit 2 superdagar..

Imorgon blir det lite tungt med julspex hela dagen. Men det blir roligt också!! Sen ska jag och spela till ett åldringshem:). Om 4 dagar är jag i värmen :) ååå va skönt!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti