perjantai 14. joulukuuta 2012

Singing blues has been getting old

Hejj:). Hohh äntligen en dag som jag är hemma i tid på eftermiddagen... Känns skönt att bara ta det lugnt. I och för sig skulle jag inte ens kunna göra något ikväll för imorgon är det julkyrka fr.o.m 8.40 som gäller så yayy... Men är helt skönt med en lugn kväll iaf efter så mycket hektiska scheman hela tiden känns det som. Igår senast var det en hel dag som jag bara var igång, ända tills jag var hemma vid halv 9. Är helt döslut. Blir skönt att komma bort på jullovet.

Imorgon är det jaa som sagt julkyrka, och sen efter det får vi se vad jag gör. Kommer antagligen bara hem och vilar lite o så, sen på kvällen är det Nennes sweet sixteen som gäller:) Yayay!! Så att sånt har jag planerat för veckoslutet. Söndagen för tillfället tom, och förblir hoppeligen så också. Förstår inte hur jag kan vara så slut?! Whatever, nu ska jag se på lite tv och ha en mysig kväll. Ha det bra ♥♥.

Btw, hade en fuldag idag så bilderna blev nu sånhäna "lite" editerade, haha.




Aijjoo p.s 2 denhär sången är bästa som finns.. Superbra lyrics!


No one even knows how hard life was
I don't even think about it now because
I've finally found you


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti