lauantai 15. joulukuuta 2012

Like a fuckin' dream I'm livin' in

Jaaaa så förstod igår att jag har typ inte ens berättat om resan på jullovet?! Wtf... Anyways jag far med min pappas familj på resa, vi ska vara borta relativt länge den  här gången; 22.12-7.1 = 16 dagar. Stället dit vi är på väg heter alltså Tauro och ligger på Gran Canaria, nära Las Palmas och Puerto Rico. För er som inte vet ändå är det alltså fråga om Spanien, haha. 

Vi har varit på Gran Canaria 2 gånger tidigare, men då var jag 5 och 9 år, och en gång på Teneriffa när jag var 7. Så detta blir fjärde gången Spanien. Men blir superkul eftersom jag egentligen inte minns mycket från dom 3 tidigare resorna, eller i alla fall inte på samma sätt som jag kommer att minnas nu. 

Blir superkonstigt utan riktig jul. Tar t.ex. inga presenter med, för det skulle ju vara onödigt att släpa fram och tillbaka. Andra konstiga blir att vara nyår där när alla kompisar är hemma och festar. + Blir konstigt att vara såå länge borta, speciellt nu när jag har pojkvän också. Är ju inte så hejssan att man har varit ihop en och en halv månad och så far man bort till nästan lika lång tid :D:D. Nåjoo vi klarar nog oss riktigt fint haha. 

Men allt som allt ser jag iaf fram emot resan väldigt mycket!! Mest säkert solen och att faktiskt bli brun igen. Fan jag känner mig blek. Fast såg här för några dagar sedan att jag fortfarande har lite rusketusraidat(..svenska ordet??) kvar från sommaren! Konstigt.  Här är ännu några bilder från Gran Canaria, finns inga bilder på var vi bor eftersom vi hyr hus och jag vet inte vad det heter :D.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti