sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Don't ask me, I'll never tell

Hejj! Fyfan vad dåligt det har varit på bloggfronten. Motivationsbrist helt enkelt. Happens to the best of us (hehe). Jag tröttnar lätt. Tänkte sluta 30days listan. Ska kolla igenom om där finns några kul rubriker, om inte blir det inga mer. Men om det kommer såna med random dagnummer är det för att jag väljer dom bästa bara. Sen för att få mer motivation tänkte jag flytta telefonens bilder till datorn! Har en massa bilder där, men har inte publicerat en enda! Så om jag är pigg och glad kommer första redan imorgon!

Nu kanske mindre praktiska saker och mer liv? Vad har hänt... Hmm nå torsdag var ju alla hjärtans. Inget speciellt där. Skola, träffade Elias, och sen flöjttimme och övernattning hos pappa. Orsaken till att den inte spenderades med Vilhelm (som jag gissar att en del undrar över) var just att jag hade hobby då. Vi tyckte dessutom båda att dagen inte är så megasuper nödvändig att fira. Vi hade vårt valentine's mys på tisdag och det var bra så. Hos pappa blev det ju sen lite ångersfylld känsla men det skulle ha kunnat vara vilken dag som helst, ville bara inte vara hos pappa just då :D.

Fredag var gammeldans. Var i skolan hela dagen, från 8-7 för hade lovat att sälja kaffe o sånt till föräldrarna. Så det var skola, dans round 1, tv-chill i ek-rummet, sovande, kaffekokning, och round 2 dans. Fick en ros från tangon och fick valssa lite också :). Sen var det att säga hejdå till Vilhelm som åkte till dubai (yhyy) och komma hem och se på himym, med mamma <3.

Lördag sov jag till förmiddan, kollade lite himym (igen haha), och åkte sen till Vanda. Träffade kusinerna från USA <3. Ååh vad härliga dom två är hihi. 8åriga flickor x2 verkar verkligen inte som ett drömscenario, åtminstone inte mitt, men dom är faktiskt ljuvliga! Inte störande och inte äckliga små barn :D. Hade riktigt kul. Nu ska jag iaf sova lite! När jag vaknar blir det hårfärgsshopping med Giggi :o ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti