lauantai 9. helmikuuta 2013

You can't offer me escape

Hejj! Gårdagen var helt super! Var ju inte superpumped egentligen innan, men är så glad att jag gick dit ändå! Fyyyfan va bra fest! Bästa på länge, om inte nånsin faktiskt. 5/5.

Idag har man ju mått sådär 1/5 men det får man skylla totalt på hur roligt man hade igår. Har vaknat redan kl 6 p.g.a mående, så med 3h nattsömn är man ju lite trött... Hela dagen har iaf varit jävligt lös, typ sett på tv hela dagen. Det fortsätter också nu. American idol woopwoop! Ska ta och städa lite också, duktig tjej här hej! Nåjaaa men vi får höras senare. Märkte också att mina 30days inte kom igår för har typ inte kommit ihåg att laga mer? Woops. Det får jag ta idag, så förlåt om det hoppar lite heh. Sen så tog jag bara typ 5 bilder igår , men dom laddar jag iaf upp senare idag eller imorgon. Meanwhile får ni min och Shavins bild till en tävling på festen, + bara en normal festbild på mej, Elias, Bella & Vilhelm. Och så några från nu. Har tungan ute på båda festbilderna wtf... Snyggt... PUSS.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti