lauantai 23. helmikuuta 2013

The room's hush, hush and now's our moment

Hej! Hoppas ni har ett fint veckoslut på gång :). Själv har jag haft det riktigt fint. Fortfarande lite sjuk men annars går det bra. Födelsedagen igår var kiva, som nu såndäna födisfester brukar vara. Satt och spelade spel med USAkusinerna typ hela tiden. Idag har jag inte gjort mycket ännu. Vaknade 8, steg upp, men tänkte sedan att jag går tillbaka och vilar. Sov till 11, skönt. Sen har jag duschat och varit i butiken med mamma. "Nyt on ainakin paahtopaistia" sa kassan när vi köpte 3 kg kött... Men alltså idag kommer kusinerna med familjer hit så därför köpte vi en massa mat. Blir typ 15 personer. Sista dagen som USAkusinerna är i Finland, buhu. Imorgon på dagen åker dom, men vi ser säkert inte dom imorgon. Men med att dom åker så kommer också Vilhelm samtidigt hem så jeeee :). Jag är nöjd så, haha. Vi hörs senare puss <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti