torstai 7. helmikuuta 2013

Please don't close your eyes, don't know where to look without them

Hejj! Gud vad det känns som man är en hemsk bloggare. Visserligen kommer 30days tidsinställda in här varje dag men annars är det väldigt slött känns det som... Kanske därför t.o.m jag tycker så är för att jag påriktit nu inte har haft tid. Har gått från hobby, till provläsning, skola, äta, sova, varje dag typ. Hemskt. Nu är provveckan iaf slut sen onsdag faktiskt. Skönt! Kan dock vara att det väntar mej ett kemiprov som måste skrivas pånytt, men hoppas att jag kom igenom på första! No more stress pleeeease. Vitsorden har visserligen inte antytt på att jag har arbetat, hittills iaf, men det har jag faktiskt...

Anyways på veckoslutet ska jag ta mej i kragen och blogga lite mer. Imorgon ska jag på en rätt stor fest (ca. 140pers väl?) och på lördag skall vi antagligen och träffa nykomlingen, babyn alltså :)! Kommer nog bli ett fint veckoslut. Lyckaaa :)!! Puss








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti