torstai 7. maaliskuuta 2013

Dream of ways to make you understand my pain

Tjeeenis. Blir lite latenight inlägg för hade totalt fullt upp idag. Eller nåjaa.. Skola, flöjttimme, buss hem. Var hemma lite innan halv 10 på kvällen. Fick dessutom nästan ingen sömn förra natten. Har varit i ett fucking koma all day. Imorgon ska jag vakna tidigare än andra dagar och verkligen hinna med en massa.

Annars så har dagen varit min & Vilhelms 4månaders dag. Fortfarande ett mysterie för mig varje dag hur han orkar med mig, haha. Nejmen seriöst... Dom här 4månaderna har varit dom lyckligaste i mitt liv, ingen tvivel om den saken. Har ju förstås inte varit perfekt jämt, men ofta. Jag är så lyckligt lottad att ha någon som bryr sig så mycket, får mig att känna mej så fin, orkar kämpa med mig även när jag är sjukt jobbig, och som är en så fin person... Undrar ofta hur jag har gjort mig förtjänt det. Iaf så älskar dej baby, du e det bästa som finns <3.

Hah personligt, brukar inte skriva om Vilhelm...:)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti