lauantai 23. maaliskuuta 2013

It's miserable and magical

Heej :). Hoppas ni har haft ett bra veckoslut hittills. Själv har jag haft ett ganska bra. Förutom lite minus så var gårdagen väldigt lyckad! Var härligt att ses med gamla vänner, fastän alla inte kom. Men några som hade annat kom ändå till en stund så det var jag glad för också! Idag har det i princip måtts helt bra, vilket egentligen är lite överraskande haha... Var en sväng på stan med Elias redan vid typ 12 och han hittade ett par snygga skor till sig:). Ralph Lauren, superfina. Woo. Snart ska jag till pappa så ser sen om jag orkar berätta nåt därifrån alls, men vi hörs.







3 kommenttia:

  1. kan du snälla förklara varför dina ögonbryn ser ut som trekanter

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kan du snälla förklara varför du 1. Läser över huvudtaget om du inte gillar? 2. Varför du har en så otroligt ful personlighet så du orkar hålla på? Och 3. Inte kommer och säga det till mig irl?:) I can take it

      Poista
    2. P.s DETTA http://www.google.com/search?q=trekant&oe=UTF-8&hl=fi&client=safari&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&authuser=0&ei=FXFPUfrUOsjZ4QTAhoGIBg&biw=768&bih=946&sei=G3FPUffSNKTh4QTc7IHQBQ#biv=i%7C5%3Bd%7Ch02OChL4eQtjtM%3A är en trekant :). Verkar som du inte riktigt har koll på sånt..

      Poista