keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

I can be your chinadoll, If you'd like to see me fall

Gillar att göra listor emellanåt när jag vill tänka tillbaka eller bara annars fundera över mig själv.


VEM
Vem är i rummet med dig? - Ingen, som tur
Vem fick du senaste sms av? - Om kik räknas så Elias
Vem tänker du på nu? - Elias eftersom jag skrev det där
Vem pratade du senast i telefon med? - Cia
Vems hus var du senast i? - Annat än nåt av mina egna eller skolan, så är det Vilhelm
Vem önskar du var med dig nu? - Vilhelm
Vem är din favoritsläkting? - Eva (faster)

VAR
Var är din mobiltelefon? - Bredvid mig och väntar på meddelanden
Var handlar du mest? - Mat eller? Mat fortuna/pacius, kläder typ h&m och uff
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Weekday
Var åkte du senast bil? - Tisdag morgon i sibbo när pappa skjutsa mig till bussen

VAD
Vad åt du senast? - Svamppasta
Vad drack du senast? - Pepsi max
Vad är det för färg på dina byxor? - Pink (nya hollister, kärlek)
Vad är den närmaste saken som är blå? - Nagellack från depend
Vad har du på fötterna? - Nagellack på tårna, annars inget. Kallt?
Vad är din favorit färg? - Pink, svart, vinröd, beige, vit
Vilken film såg du senast? - Les Miserables
Vad hör du just nu? - Nomys Hold your head up high

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? - Jaa
Hånglat på en bio? - Nä väl, bara pussats
Hånglat i skogen? - Om andra mänskor räknar platser som skog lika lätt som jag. Sökö isåfall.
Tyckt att din kusin är het? - Hahah typ när jag var 6
Sovit naken? - Japp
Kört över hastighetengränsen? - Njeeh
Målat om ditt rum? - Jep, sku vara kul igen
Dansat framför en spegel? - Tyvärr
Fått hicka? - Jaaa haha, hickar högljutt dessutom
Dumpat någon? - Nja
Stulit pengar från en kompis? - Typ 10 cent kanske för miljoner år sedan hahaha
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? - Haha jo i princip, men riktigt som det låter var det ju inte....
Varit i slagsmål? - Neej men skulle nog kunna hamna, är inte blyg precis.
Smugit ur ditt hus? - Nej väl.. Smugit in har jag dock haha
Haft känslor för någon som inte känt desamma? - Jadå. Sånt var det ju på lågstadiet o högstadiet. Hur real känslorna sen var är ju en annan historia.
Hånglat med en främling? - Tyvärr säger jag bara
Älskar eller saknar någon nu? - Denhär frågan går ju inte riktigt under kategorin "har du någonsin" men joo

Lite fina och mindre fina bilder här på slutet också










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti