sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Rain will make the flowers grow

Heej!! Har haft en sjukt fin dag. Okej egentligen ett sjukt fint veckoslut. Igår var det då alltså först muffins hos Ama. Känner mej lite dålig som var så jäkla trött och typ halvt osocial hela kvällen, men hoppas dom förstod. Var iaf god muffins den jag åt, och Vilhelm verkade tycka samma eftersom han åt fyra :) haha. Så kollade vi lite disneychannel :D, sjöng, pratade o sånt. Sen på kvällen vid typ halv åtta gick vi till Vilhelm. I det skedet snöade det lite. Så åt vi mat med hans familj och jag fick höra en massa kul stories om dem haha. Sen fick han sina presenter från sverige, godis och en Hollisterskjorta. Vid halv elva åkte jag hem. I snöstormen. Fyfan vad skrämmande det var i bussen. Och tack gud för stövlar! Vilhelm stackaren följde mej i sina vanliga sneakers och blev ju liksom alldeles snöig efter 1 steg typ...

Idag kom sen Vilhelm till mig på dagen. Så var det lite söndagsmys, och sen kl 5 Les Miserables. Vi försenade oss 20min haha woops, men en snäll kvinna som jobbar på bion släppte in oss ändå. Av själva filmen hade vi kanske missat typ 2 min, så det var helt okej. Men fan vad bra den filmen var!! Bara dog för en del sånger... För bra. Och grät gjorde jag också ett par gånger. Se den!!!

Har haft ett superhärligt pojkvänveckoslut. Sällan jag har såna. Vi träffas ju nog utanför skolam också förstås (!!!) men har blivit lite dåligt med det nu, p.g.a först spanien och sen dubai. Men nu jävlar ska det mysas så ofta som möjligt hihi :)... Kastade ihop ett litet kollage om mitt vslut btw, varsågoda.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti