sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

It's all about you

Hej :). Igår var jag och vappenshoppade med Ninni. Köpte typ muggar, servetter, dekorationer etc. Presenter åt de 3 födisbarnen också. Och idag har Ninni födelsedag!! GRATTIS ♥. Jaa så var iaf med henne, och som jag berättade såg vi ju också vår älskling där vid LV. Sen kom jag hem och åt middag, och sen gick jag ut på promenad med Cia :). Där jag sedan bestämde mej för att fara till henne över natten, så där har jag varit nu. Fun! Idag ska jag städa en massa, mitt rum är som ett bombnedslag, har inte orkat städa på några veckor. Har typ inte haft nån orsak. Men nu kommer ju mänskor till oss och fira vappen och födisar på tisdag, så då är det ju en bra orsak! Dessutom har jag noll tid imorgon för det är skola och sen ska jag baka och fixa för tisdagen. Annars så borde jag också börja läsa nån bok till finskan, där jag har presentation på torsdag. Ingen ledig stund här alltså...





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti